Vanaf vandaag is ons forum voor leden te gebruiken! Neem snel een kijkje door in te loggen op het ledenportaal. Je kunt er allerlei vragen stellen, een discussie beginnen of reageren op de topics van je medeleden. Kijk bij welk forumonderdeel je moet zijn voor jouw vraag, oproepje of tip.
Bied bijvoorbeeld een klus aan bij ‘Werk gevraagd en aangeboden’, stel een prangende vraag over een taal- of spellingkwestie, vraag advies over ondernemen of neem het initiatief voor een intervisiegroep. Wil je een nieuwtje delen of even stoom afblazen? Dat kan bij het forumonderdeel ‘Bij de koffieautomaat’.
We zijn heel benieuwd wat jullie van het forum vinden, en we hopen natuurlijk dat het een standaard open tabblad wordt op je computer! Heb je tips of tops? Laat het ons weten.
